maj7

nagroda za aktywność

dodano: 7 maja 2010 przez szalonakisia_1


Wygrałam nagrodę za aktywność w kwietniu z polek. Redakcja kilka dni temu pisała mi info o tym, dane swoję przesłałam i czekam na nagrodę. A nagrodą jest książka ,,Nikt kogo znasz''. W maju do wygrania mata z programem fit. . Zobaczymy co czas pokarze. I dobrze, że redakcja wszystkich aktywnych sprawdza i tych, którzy oszukują punkty odbierają i po nagrodzie. Podobno Redakcja jedną osobę w kwietniu z nagrody aktywnych usunęła i ktoś z po za rankingu  wszedł i dobrze.




Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
Konto usunięte 7 maja 2010 Konto usunięte napisała:

Dobrze,że redakcja wkońcu pokazała,że ktos tutaj nad wszystkim panuje i sie wzieli za sprawdzanie.A mata faktycznie fajna,2 miesiace temu chyba była podobna ale sie nie załapałam moze tym razem się uda


zgłoś
megan575 7 maja 2010 megan575 napisała:

Kiedyś też napisałaś, że nie bierzesz udziału w konkursach a tu od 5 miesięcy zawsze coś wygrywasz kurcze zbieg okoliczności gratatuluje wygranej


Pokaż pozostałe komentarze 6 ›
zgłoś
sylciar 29 maja 2010 sylciar napisała:

justine22 bo wchodzac na kwietniowa nagrode wyraznie jest napisane ze osoby łamiące regulamin beda miały odliczone punkty i widocznie musiałaś coś robić nie tak że ci punkty odjeli.Lista jest ujawniona kto na jakiej pozycji był i jest lista po odliczeniu punktów.nie podoba mi sie to ze ty na karzdego narzekasz a sama łamiesz regulamin i później się zalisz że nie dostałaś nagrody.dziekuje ja tez wygrałam w ubiegłym miesiącu i wam również zyczę wygranej w przyszłości.


zgłoś
sylciar 29 maja 2010 sylciar napisała:

chciałam dodac ze da sie uczciwie poprostu rób to co dozwolone i tez punkty bedą.